Het cultureel zelfportret

In het cultureel zelfportret omschrijven leerlingen hun culturele ervaringen en interesses.


Weet jij wat leerlingen zien wanneer ze naar kunst kijken? Het cultureel zelfportret brengt het in kaart! In een overzichtelijke weergave zie je de interesses, kennis en beleving van zowel de klas als van individuele leerlingen. Fijn om mee te starten en te eindigen, en met het cultureel zelfportret ‘midden’ kun je nu ook heel handig tussentijds de stand van zaken peilen.

  • TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN

    Welke culturele ervaringen en vaardigheden zitten er inmiddels in de bagage van jouw leerlingen? Met dit laatste deel van het cultureel zelfportret sluiten leerlingen het vak ckv af.

  • DE CULTURELE INTERESSES VAN DE KLAS

    Laat leerlingen het klassenportret maken en krijg in één oogopslag inzicht in de culturele ervaringen, interesses en kennis van je klas. De ideale basis voor je lessen.

  • EENS KIJKEN…

    Leerlingen maken een hoop mee tijdens ckv. Wat heeft de meeste indruk gemaakt? Zijn ze anders naar kunst gaan kijken? In dit cultureel midden zelfportret wordt in kaart gebracht wat leerlingen tot nu toe bij ckv geleerd hebben.

  • KLAAR VOOR DE START!

    Kunst en cultuur is overal om ons heen. Stiekem hebben leerlingen bij de start van ckv al een hoop kennis en ervaringen op het gebied van kunst en cultuur. 

Kunst uit het Vuistje

Nieuwsgierig geworden? Vraag een inkijkexemplaar aan!